Гарантія

Однією з важливих складових роботи нашого інтернет-магазину є забезпечення гарантією фірм-постачальників велотоварів

Для здійснення гарантійного обслуговування необхідні:

Правильно заповнений гарантійний талон, у якому повинні бути вказані
модель та серійний номер виробу, дата продажу.

Документ,
підтверджуючий покупку
(товарна накладна).

Повна
комплектація
товару.

Звертаємо також вашу увагу на те, що при отриманні та оплаті замовлення покупець у присутності кур'єра зобов'язаний перевірити комплектацію та зовнішній вигляд виробу на предмет відсутності фізичних дефектів (подряпин, тріщин, сколів тощо) та повноту комплектації. Після від'їзду кур'єра претензії з цих питань не приймаються.

Гарантійне обслуговування
не виконується, якщо:

Загублений
або не заповнений
гарантійний талон

Обладнання було поставлено
на територію України
неофіційно

Виріб має сліди
механічного пошкодження
або розкриття

Порушені
заводські
пломби

Були порушені
умови експлуатації,
транспортування або зберігання

Проводився ремонт особами,
які не є співробітниками авторизованого
сервісного центру

Використовувалися
неоригінальні
комплектуючі

Детальний опис умов надання гарантії ви можете знайти у документації до придбаного товару та/або на сайті відповідного виробника.

З основними положеннями діяльності інтернет-магазину "Вело7я" можете ознайомитись в Договірі публічної оферти